Fokozatos egészség gyümölcsökkel

Fokozatos egészség javulás goji bogyóval. Gyógyulás gyümölcsökkel, a goji bogyó segíti a gyógyulásban.

Ki ne szeretné, ha kevésbé veszélyeztetnék olyan mindennapi bántalmak, mint a migrén, a meghűlés, az influenza vagy a lassú sebgyógyulás, hogy a komolyabb problémákról - szívbetegség, rák, látásromlás stb. - ne is beszéljünk? Változtasson életmódján, étkezési szokásain, vásároljon egészséges élelmiszereket.

Ahol az emberek sokáig élnek, és egészségüket tartósan megőrzik, ott az étrend minden esetben sok gyümölcsöt, zöldséget és hüvelyest tartalmaz, tehát olyan táplálékokat, amelyekben sok az antioxidáns és a fitovegyület - mondja dr. Craig Willcox az okinavai egyetem professzora, és folytatja a következők szerint:

Amikor összehasonlították például az okinavai étrendet a tipikus japán táplálkozással, kiderült: az okinavai ember olyan bőségesen fogyasztja az említett élelmiszereket, hogy C-vitaminból az ajánlott érték háromszorosa, E-vitaminból pedig közel kétszerese jut a szervezetébe. Rendkívül bőséges az antioxidánsok, valamint a kalcium, magnézium és foszfor bevitele is. Utóbbiak a csontozat szilárdságának biztosításában és a magas vérnyomás megelőzésében játszanak fontos szerepet. Bennük rejlik az összetett szénhidrátok, például a keményítő, a rostok egészségőrző ereje.

Ha reggelire megiszunk egy pohár goji bogyó levet, ebédre nagyadag parajos babsalátát eszünk, a vacsorát pedig gyümölcssalátával zárjuk, a kedvező hatások szinte azonnal érezhetők. A kizárólag növényi táplálékokban előforduló több száz egészségvédő vegyület a szervezetbe kerülve javítja az immunrendszer működését, gyorsabbá teszi a sebgyógyulást, továbbá csökkenti annak veszélyét, hogy fizikai aktivitás során véraláfutás, orrvérzés, aranyér, köszvény vagy asztmaroham lépjen föl.

Különösen hatékonyan védenek a betegségektől a gojiban nagy arányban előforduló fitovegyületek, melyek erős antioxidáns tulajdonságuknak köszönhetően megóvják a sejteket a kórosan felszaporodott szabad gyökök által előidézett károsodásoktól. Nem ok nélkül emlegetik folyton ezeket a vegyületeket, hiszen tönkretehetik a sejthártyát, sőt a sejtek működését kódoló DNS-állományt is. Sok súlyos betegség oka valószínűleg éppen a sejtkárosodában keresendő.
S hogy mivel lehet a szabad gyököket féken tartani? Többek között a növényi táplálékokban lévő antioxidánsokkal.

A karotinoidok

Ennek a körülbelül 600-féle azonosított vegyületnek két nagy csoportja van: a karotinok - például az alfa- és béta-karotin, a likopin - és a xantofillok - legismertebb a lutein és a zeaxanthin, melyek a látást veszélyeztető erős UV-sugárzás ellen szinte ugyanúgy védik a szemet, mint egy jó napszemüveg.

A szervezet a bétakarotinból a szem és az immunrendszer működéséhez, valamint a bőr és a csontok védelméhez nélkülözhetetlen A-vitamint állít elő, mindig a szükségletnek megfelelő mennyiségben. A béta-karotint legszámottevőbb mennyiségben a sárga, narancssárga és sötétzöld gyümölcsökben és zöldségekben találjuk meg - ilyen például az őszibarack, a sárgarépa, a sárgabarack, a sárgadinnye, a tök, a kelkáposzta, a paraj.

A goji bogyóban található karotinoidok stimulálják a sejtek közötti információcserét és ingerületátvitelt, egyes vegyületei gátolhatják a daganatsejtek burjánzását.

Termék Rendelés
Kattintson ide, ha döntött már a minőségi Táplálékkiegészítők mellett, és rendelne.
Betegség Táblázat
Kattintson ide, ha betegségek szerint csoportosítva szeretné átnézni a termékeket.

A flavonoidok

Egészségvédő és betegségmegelőző vegyületek. A legtöbb kutatócsoport gyulladáscsökkentő, antioxidáns és daganatmegelőző hatásukat hangsúlyozza.

Magas a flavonoidtartalma többek között a brokkolinak, a fodros salátának, a lila hagymának, a parajnak, a fehérrépának, a paradicsomnak, a kivinek, a sárgadinnyének, a görögdinnyének, az epernek, a bogyós gyümölcsöknek és kiemelkedőn a goji bogyónak.

A gojiban előforduló polifenol vegyületek elsősorban flavonoidok, tanninok, ligánok

A goji bogyó igazi szupertáplálék

A gyümölcsök - goji, noni, berkenye, acai, áfonya, homoktövis bodza -, a zöldségek és hüvelyesek - bab, borsó, lencse, szója, földimogyoró - a legfontosabbak az étrendben, mert temérdek tápanyagot és élelmi rostot tartalmaznak. A gyümölcsök, zöldségek energiatartalma kicsi, ráadásul nagyon finomak.

Dr. Willeox, az okinavai kutatást végző tudományos csapat vezetője azt javasolja: együnk belőlük, amennyi jólesik. "Ami engem illet, soha nem tartóztatom meg magam a friss gyümölcsöktől és zöldségektől - mondja. Ha megéhezem, legszívesebben érett ananászt vagy földiepret fogyasztok. A hüvelyesek adagjait sem számolgatom, bár ezekben több a kalória, de mivel rendkívül laktatóak, szinte lehetetlen túlzásba vinni őket. Persze a hozzáadott zsiradékról nem szabad megfeledkezni."

A zöldségek és hüvelyesek korlátlan fogyasztása csak akkor tekinthető egészségesnek, ha nem használunk elkészítésükhöz sok zsiradékot, és nem kerül melléjük valamilyen kalóriadús kiegészítő. Akinek magas a vércukorszintje, ne vigye túlzásba az édes gyümölcsök, például a szőlő fogyasztását, a cukrozott kompótokat, befőtteket pedig hagyja el az étrendből.

A goji különösen sok antioxidánst tartalmaz. Több mint százféle élelmiszer antioxidáns-koncentrációjának tudományos igényű elemzéséből kiderült, hogy első helyen a kis szemű vörös goji bogyó áll.

A goji tele van rostokkal is, amellett remek fehérjeforrás, így értékes aminosavakat tartalmaz. Önmagában egyetlen más élelmiszer sem képes olyan mértékben megfelelni az egészségőrző étrend kívánalmainak, mint a goji bogyó.

A goji bogyó hatásai
Kattintson ide és ismerje meg a goji bogyó jótékony hatásait. Megelőzés és gyógyítás.
Termék Rendelés
Kattintson ide, ha döntött már a minőségi Táplálékkiegészítők mellett, és rendelne.

Vissza a Tetejére Megnézem az Árakat

Goji berry

Goji és Noni Árak
Bio Goji bogyó 100%-os, 500 ml 5.371 Ft
Bio Noni juice 100%-os, 500 ml 3.471 Ft

Vélemények a Goji bogyóról

Litkai Szabolcs, Budapest » Vércukorszint, Energia, Stressz
Magas vércukor szintet állapítottak meg nálam néhány hónapja. Ekkor a gojiról én már hallottam, de még nem fogyasztottam. Mivel mesélte egyik ismerősöm, hogy cukorbetegek is fogyasztják és elég jól le tudják csökkenteni a gojival a napi inzulin adagjukat, ígyhát azonnal kerestem is aneten, hogy hol tudok venni jó minőségű gojit. Így találtam meg a Biomaxot és rendeltem is egyből 1 üveggel, hogy megnézzem a terméket. Mivel már az első két nap után igen jó lett a hangulatom is tőle - napi 2x fogyasztottam 30ml-t - úgy döntöttem, hogy rendelek újra most már 5 üveggel. Ez volt 4 hónapja és ez idő alatt teljesen stabilizálta a vércukromat ez a bogyó. Mult héten mérték a cukromat és 5,2 volt. Azóta elkezdtem többet mozogni is, és a gojit is iszom. Amit még tapasztaltam az az energia és a stressz megszünése. Korábban sokat idegeskedtem és mostanában valahogy ez sem jelentkezik annyira, pedig sokkal többet kellett dolgoznom a cégemben most, mint pár hónappal korábban.
Még több Vélemény a Gojiról
Ha ide kattint, még több véleményt olvashat a 100%-os goji bogyó levünkről.

Biomax Szállítási Idő

Goji bogyó infó »

Biomax Kedvezmények

PayU Vásárlói tájékoztató

VISZONTELADÓKNAK »
Jelentkezzen viszonteladónak itt!
2009 - 2017 © Minden jog fenntartva » Az oldalon lévő szövegek, képek és más tartalmak másolása jogi következményekkel jár.